Czy chciałbyś w swojej firmie poprawić relacje z klientem, prowadzić krótsze cykle sprzedażowe, a także w prosty sposób zbierać i przechowywać dane, na podstawie których ocenisz efektywność kampanii reklamowych? To tylko kilka możliwości, jakie zapewnia system CRM. Jak wykorzystać ten system? Poznaj 10 sprawdzonych patentów.
Budowanie trwałych relacji z odbiorcami to podstawa sukcesu w biznesie. Zadowolony, powracający klient znacznie chętniej dokona ponownej transakcji. Dzięki systemowi CRM możesz z łatwością gromadzić dane, zapisywać informacje o sprzedaży, czasie trwania oraz terminie rozmów telefonicznych. To pozwoli Ci poprawić relacje z odbiorcami i znacznie ułatwi sprzedaż.
Każda licząca się firma stara się być widoczna dla odbiorców, dlatego dba o swój profil w mediach społecznościowych. System CRM umożliwia śledzenie aktywności w social mediach i prowadzenie sprawnej komunikacji z klientami.
Przedsiębiorca stale poszukuje nowych odbiorców swoich usług lub produktów. System CRM dostarcza narzędzia, które automatyzują pracę handlowca i ułatwiają docieranie do nowych klientów.
System CRM sprawia, że wiele czynności możesz wykonywać automatycznie, co wpływa na wydajność pracy, pozwala jeszcze lepiej wykorzystać czas pracowników, a także planować i grupować zadania.
Program CRM ESTI udostępnia Ci kalendarz pomocny do planowania kampanii sprzedażowych. Możesz uwzględniać w nim zadania poszczególnych zespołów pracowników.
Obecnie coraz więcej firm zatrudnia pracowników w systemie zdalnym. System CRM jest w pełni dostosowany do takiego trybu pracy, a to przyczynia się do oszczędzenia czasu i pieniędzy zarówno pracodawcy, jak i osób zatrudnionych.
System CRM ma szereg funkcji i narzędzi analitycznych, dzięki którym możesz podsumować i eksportować dane dotyczące wybranych działań sprzedażowych. To sprawi, że planowanie kampanii będzie znacznie łatwiejsze.
Wprowadzenie systemu CRM umożliwia liderowi wygodną kontrolę zespołu i sprawia, że planowanie zadań jest łatwiejsze. Dostajesz rozbudowaną bazę danych, dzięki czemu możesz analizować, na jakim etapie jest kampania sprzedażowa i jakie przynosi skutki.
Narzędzia analityczne dostępne w systemie CRM pozwalają w szybki sposób analizować dane dotyczące użytkowników i przeprowadzonych kampanii, co wpływa na skuteczność działań marketingowych.
Dzięki gromadzonym w systemie CRM danym możesz szybko ustalić, którzy klienci przynoszą największy zysk. Taka wiedza pomoże Ci zapewnić im najlepszy poziom obsługi i zredukować koszty. Będziesz sprawniej zarządzać kontaktami i szybko uzyskasz wgląd do historii komunikacji.
Jak widać, system CRM jest niezwykle elastyczny i umożliwia dostosowanie narzędzi do potrzeb przedsiębiorstwa. Czy już wprowadziłeś takie usprawnienia w swojej firmie?