Funkcjonalności systemu EstiCRM
System EstiCRM to nowoczesne oprogramowanie, które wspiera procesy obsługi klientów oraz ułatwia organizację pracy całej firmy. Które rozwiązania warto wprowadzić do swojego przedsiębiorstwa? Przedstawiamy najważniejsze funkcje i możliwości.
Customer Relationship Management to rozbudowane narzędzie, które pomaga w stworzeniu strategii biznesowej opartej o relacje i komunikację z klientami oraz pracownikami. Podniesienie jakości, optymalizacja procesów oraz częściowa automatyzacja pozwalają zwiększyć przewagę konkurencyjną firmy oraz podnieść jej zyski. Jakie są kluczowe funkcje CRM?
Zarządzanie kontaktem z klientem
System CRM pozwala na zarządzanie relacjami z klientami. W panelu znajdziemy m.in. dane klienta, historię transakcji oraz komunikacji z firmą. Możemy także zaplanować spotkanie lub spersonalizować wiadomość, używając specjalnych szablonów. Dodatkowo program EstiCRM pozwala na grupowanie klientów i przypisanie ich do konkretnych pracowników.
Zarządzanie ofertami i sprzedażą
Oprogramowanie zapewnia także narzędzia do zarządzania sprzedażą ofert. Można tu w łatwy sposób stworzyć atrakcyjny opis nieruchomości i dopasować ofertę do grupy potencjalnych nabywców lub wyeksportować ofertę do popularnych serwisów ogłoszeniowych. Dodatkowo po zakończeniu kampanii marketingowej, możemy skorzystać z pełnego raportu, który pozwoli nam ocenić jej skuteczność i wysnuć wnioski na przyszłość.
Szybki eksport danych
Zgromadzone w systemie CRM dane można w łatwy sposób wyeksportować i zapisać w formatach .CSV i .XLS. Oprogramowanie Esti pozwala także na wygodną segregację informacji, dzięki czemu można tworzyć listy mailingowe lub grupować takie kategorie jak oferty, faktury czy leady.
Zarządzanie zespołem
EstiCRM posiada także funkcjonalności, które ułatwiają zarządzanie zespołem. Jedną z nich jest możliwość przypisywania ofert lub kontaktów do konkretnych osób, dzięki czemu wiadomo, kto jest odpowiedzialny za ich obsługę. Dodatkowo przełożony zyskuje możliwość monitoringu pracy członków zespołu. To m.in. raporty z wykonywanych zadań oraz statystyki czasu przeznaczonego na dany projekt.
System CRM może także automatycznie wysyłać powiadomienia i przypominać o ważnych sprawach lub zbliżających się terminach. Praca w czytelnym i intuicyjnym środowisku idealnie sprawdza się także w trybie home office, tym bardziej że system zapewnia dostęp do wszelkich niezbędnych plików, które są stale aktualizowane.
Planowanie
EstiCRM posiada także wbudowany kalendarz, na podstawie którego możesz wygodnie zaplanować działania marketingowe lub ustalić ważne spotkanie. Czytelny system etykiet pozwala przypisać daną czynność do danego zespołu. Możliwość zmieniania statusu i dodawania notatek ułatwia przejęcie zadania przez innego pracownika oraz monitoring flow całego procesu.
Statystyki i raporty
Korzystanie z systemu CRM zapewnia także dostęp do przejrzystych statystyk dotyczących sprzedaży i zbierania leadów. Zebrane w ten sposób informacje pozwalają na optymalizację kolejnych kampanii orazpodniesienie jakości obsługi klienta.
Podsumowanie
Wdrożenie systemu EsiCRM pozwala na lepszą organizację pracy i podniesienie jej jakości. System dostarcza rozwiązań przydatnych na gruncie obsługi klienta i zarządzania pracą. Odpowiednia implementacja poprzedzona audytem to sposób na optymalizację procesów i zwiększenie konkurencyjności na branżowym rynku.